Πέμπτη 21 Μαΐου 2009

A dollar and a dream

Αυτό είναι το σλόγκαν του lotto εδώ στην Νέα Υόρκη. Το μόνο που χρειάζεσαι είναι ένα δολάριο – τόσο κοστίζει να παίξεις – και ένα όνειρο. Συχνά το lotto φτάνει στα 200-250 εκατομμύρια και τότε παίζω και εγώ.

Αυτό λοιπόν είναι το όνειρο μου:

Αφού έχω πάρει το μπαγιόκο, επιστρέφω πατρίδα.
Μόλις κατεβαίνω στο Μακεδονία, με περιμένει λιμουζίνα.

Πρώτη στάση: Μικράς Ασίας - Γήπεδο Τούμπας.

Μπαίνω στα γραφεία, και πλησιάζω την receptionist.
- Τον κύριο Ζαγοράκη, παρακαλώ, της λεω.
- Ποιος είστε, μου λεει. Έχετε ραντεβού;
- Πάνε βρε κοπέλα μου να φέρεις τον Τεό, της λεω. Σε λίγη ώρα θα μου ανήκουν μέχρι και τα νύχια σου.

Να μην τα πολυλογώ, καταφέρνω να συναντηθώ με τον Ζαγορ.
- Ήρθα να αγοράσω την ΠΑΟΚάρα μας, του λεω.
- Με κοιτάει σαστισμένος.

Για να του αποδείξω ότι είμαι σοβαρός άνθρωπος, βγάζω το iPhone - με US roaming χρέωση $5 το λεπτό - και παίρνω τον Αράπογλου της Εθνικής.
- Έλα ρε Τάκη, ο New Yorker είμαι, του λεω.

Με αρχίζει τα κυριά και τα λιβάνια και ακούω κάτι αυθόρμητες προσοχές και ημιαναπαύσεις.

- Θα κόψω κάτι επιταγούλες για καμία 50-60 εκατομμύρια ευρώπουλα, κανόνισε να καθαρίσουν στα γρήγορα, του λεω.
- Σε ποιόν, μου απαντάει.

Δίνω το τηλέφωνο στον Θόδωρο και ο διευθυντής της τράπεζας του εξηγεί. Ο Ζαγόρ κλείνει το τηλέφωνο τρελαμένος.

Κόβω την πρώτη επιταγή.
- Πάρε μια τριανταρού να δώσεις στον Ζήση να αγοράσει παιχτούρες να φτιάξουμε ομάδα που θα γαμάει και θα δέρνει, του λεω.

Κόβω την δεύτερη.

- Πάρε και μια τριαντάρα ακόμα να ξεκινήσουν τα μπετά για το καινούργιο γήπεδο. Να το ονομάσεις «PAOK Black Eagles Arena», γιατί τώρα που θα έρχονται αρκετούς Ευρωπαίους πελάτες στο champions league, να μας μάθουν σαν “Μαύρους Αετούς”.

- Λοιπόν, ετοίμασε εσύ τα τυπικά και την ανακοίνωση, του λεω. Εγώ πάω στο αεροδρόμιο για την υποδοχή.
....

Ξεκινάει λοιπόν το πρωτάθλημα, ο Ζήσης έχει αγοράσει όλο το ανφάν γκατέ της αγοράς και η ομάδα έχει κερδίσει τα φιλικά με Τσέλσι, Μίλαν και Ρεάλ με 2-3 γκολ μέσο όρο και μηδέν παθητικό.

Παίζουμε 1η αγωνιστική με γαύρο εντός.

Κατά την είσοδο των ομάδων ακούγεται το κομμάτι «Doctor, I don’t fell well, I see an eagle with a second head» και ελευθερώνονται 20 μαύροι αετοί στον ουρανό της Θεσσαλονίκης. Παράλληλα, αντιπροσωπεία του συνδέσμου κηπουρών και δενδροκόμων Βορείου Ελλάδος παραδίδει τιμητική πλακέτα στον Νικοπολίδη.


Το ματς ξεκινάει με γκολ του Ρικάρντο Κουαρέσμα στο 3ο λεπτό μετά από σέντρα του Βιερίνια. Ο Κάκος σφυρίζει δύο απανωτά πέναλτι αλλά αποκρούει ο Χαλκιάς και μετά δείχνει κόκκινη στον τραυματία Γκαρσία στον πάγκο.
Ο Σάντος στο δεύτερο βάζει αλλαγή τον Κουτσιανικούλη για να ξεκουράσει το Μέσι που δεν παρακολούθησε όλη την προετοιμασία.

Το ματς λήγει 6-0 με γκολ των Μέσι (2), Βιγιανουέβα (2), Βιερίνια και Κουαρέσμα.

....

Το πρωτάθλημα λήγει με τον ΠΑΟΚ πρωταθλητή και δεύτερη την Καβάλα που με κορυφαίους τους Σεϊταρίδη, Κατσουράνη, Παπάζογλου, Φιλομένο και Βιτόλο, δανεικούς από ΠΑΟΚ, κάνει φανταστική πορεία.
Το κύπελλο έχει κερδίσει η δεύτερη ομάδα του ΠΑΟΚ με κορυφαίους τους Αθανασιάδη, Ίβιτς, Μπαλάφα και Βενετίδη.

Ο ΠΑΟΚ χάνει τον τελικό του UEFA στα πέναλτι από την Λίβερπουλ , ενώ στην κανονική διάρκεια του αγώνα, ο διεθνής διαιτητής Κάκος έχει ακυρώσει δύο γκολ του Μέσι ως offside.

...
Μέχρι το δολάριο μου να κάνει το όνειρο πραγματικότητα, θα αφήσω τον τίμιο και εργατικό μαγαζάτορα ήσυχο να κάνει την δουλειά του.

Φιλικά
New Yorker
newyorker4paok.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου