Τετάρτη 26 Αυγούστου 2009

Π.Α.Ο.Κ. είμαι και ...φαίνομαι

Π.Α.Ο.Κ. είμαι και φαίνομαι γιατί:

- Είδα αρκετούς αγώνες στην ζωή μου και είμαι έτοιμος να γίνω προπονητής εδώ και τώρα.
- Πιστεύω ότι ο προπονητής είναι μόνο για να διαλέγει ποιοι θα παίξουν σε κάθε παιχνίδι. Τις υπόλοιπες μέρες τον πληρώνουμε τζάμπα.
- Δεν περνάει ούτε ένας αγώνας που να συμφωνήσω με τις αποφάσεις του ότι και να κάνει. Πάντα εγώ ξέρω καλύτερα από αυτόν. Απόδειξη, το σκορ μου στο football manager.
- Λόγω της πολυετούς εμπειρίας μου στην διοίκηση ποδοσφαιρικών ανωνύμων εταιριών, αμφισβητώ σχεδόν κάθε απόφαση της διοίκησης. Μάλιστα, πάντα έχω να παραθέσω αντιπρόταση με ισχυρά αποδεικτικά στοιχεία που όλοι οι, επίσης έμπειροι φίλοι μου, βρίσκουν από σωστή ως πρωτοποριακή.
- Πιστεύω ότι η μεταγραφική περίοδο είναι σαν το παζάρι της Παναγιάς που γίνεται στο χωριό μου. Άμα ξέρεις να παζαρεύεις σωστά παίρνεις περσικό χαλί και πληρώνεις φλοκάτη.

........................
Π.Α.Ο.Κ. είμαι και φαίνομαι γιατί:

- Έχω μάθει να βλέπω έντεκα ονόματα στο χορτάρι αντί να βλέπω έντεκα ασπρόμαυρες φανέλες με αετούς επάνω.
- Μπερδεύω την κριτική με τη μομφή και την ύβρη.
- Είμαι ικανός να καθηλώσω ανθρώπους "σημαίες" μέσα σε μια νύχτα. Ανθρώπους που μια ομάδα "γεννάει" πολύ σπάνια και θα κλαίω αν φύγουν.
- Δεν έμαθα ότι το ποδόσφαιρο είναι γιορτή και όχι χώρος για να "πατσίσω" ότι δεν κατάφερα στην προσωπική μου ζωή. Η νίκη μιας επαγγελματικής αθλητικής ομάδας είναι προσωπική μου νίκη.
- Αφήνω ένα παλατάκι άδειο, γιατί ο βασιλιάς του δεν είναι δυνατός όπως παλιά ή γιατί δήθεν μου φταίνε οι αξιωματικοί του.
- Είμαι Ελληνάρας, με ότι αυτό εξυπακούεται.

........................
Π.Α.Ο.Κ. είμαι και φαίνομαι γιατί:

- Κάθε Δευτέρα δεν μπορώ να μιλήσω.
- Κάθε Δευτέρα κοιμάμαι στην δουλειά επειδή έρχομαι από ταξίδι.
- Ο δικέφαλος στο μπρελόκ μου δεν είναι διακοσμητικό στοιχείο. Είναι φυλακτό.
- Εκπροσωπώ κάτι μοναδικό στην χώρα μου. Ένα ασυνείδητο "κίνημα" και μια τάση επαναστατική κατά μιας κοινωνικής ανισότητας, που το κεφάλαιο και η διαφθορά δημιούργησαν και κανένας δεν είναι ικανός να αλλάξει.
- Επιζητώ μια "κάθαρση" σε ένα βρώμικο και σκοτεινό κατεστημένο, όχι γιατί τώρα τυγχάνει να είμαι το θύμα και όχι ο θύτης, αλλά γιατί πιστεύω ότι από όποια μεριά και να είσαι, είσαι πάντα χαμένος.
- Γεννήθηκα Π.Α.Ο.Κ. και δεν μπορώ να κάνω αλλιώς. Δεν μπορώ να φανταστώ άλλα χρώματα εκτός από τα ασπρόμαυρα στην καρδιά μου.
- Έγινα Π.Α.Ο.Κ. οικιοθελώς όχι γιατί η βιτρίνα στην Τούμπα έχει πολλά ασημένια κύπελλα αλλά γιατί αυτά που έχει είναι λερωμένα μόνο με ιδρώτα και χορτάρι.
- Με "σεληνιάζει" η ατμόσφαιρα της Τούμπας. Το χορτάρι της είναι η "μαστούρα" μου.

........................
Π.Α.Ο.Κ. είμαι και φαίνομαι γιατί:

- Αν δεν πάω στο Paokmania λιγότερο από δέκα φορές την ημέρα αισθάνομαι ένα κενό.
- Φοράω παντελόνια και όχι κιλότες.
- Έχω πόντια γυναίκα και δεν καταλαβαίνει γιατί τρώω την ημέρα μου στο Paokmania.
- Δεν θέλω ο Π.Α.Ο.Κ. να πέσει σε χέρια νταβατζήδων.
- Σιχαίνομαι τους ψευδό-ραδιοφωνάκηδες και ελπίζω να αλλάξουν ομάδα.
- Πιστεύω ότι ο Π.Α.Ο.Κ. διοικείται από έναν τίμιο και εργατικό μαγαζάτορα.
- Έχω όνειρο να πιάσω το lotto και να γίνω πρόεδρος του ΠΑΟΚ.
- Ξέρω ότι ξέρει ο Ζήσης.
- Έχω γράψει ολόκληρη σειρά για τον Μανουσάκη.
- Ονειρεύομαι τα εφτά γήπεδα γεμάτα.
- Μόνο εγώ ξέρω τι γίνεται στις μυστικές προπονήσεις της ομάδος.
- Ξέρω ακριβώς τι να κάνω μόλις αναλάβω την ομάδα.
- Με πιάνει σύνδρομο στέρησης με συμπτώματα διαταραχής προσωπικότητας.
- Ξέρω πως θα κατέβει η νέα εντεκάδα του Π.Α.Ο.Κ. για την φετινή σεζόν.
- Μου αρέσει η τούρτα και χωρίς κερασάκι.
- Μαθαίνω την αρχαία ιστορία της ομάδος.
- Φαντάζομαι τον Π.Α.Ο.Κ. στην κυβέρνηση.
- Ξέρω την σκληρή πραγματικότητα του πρωταθλητισμού.
- Φτιάχνω ωραία Αραβικά ονόματα.

Τέλος, Π.Α.Ο.Κ. είμαι γιατί:

Ονειρεύομαι μια μέρα να πάρω τον γιο μου στο γήπεδο και να του διηγούμαι πώς και γιατί αυτή η ομάδα ξαναγεννήθηκε μέσα από τις στάχτες της.

Και το πιο βασικό από όλα: Ήμουν και εγώ εκεί.

...........................
Φιλικά
New Yorker
newyorker4paok.blogspot.com
Facebook: NewYorkerPAOK
PAOKMania



1 σχόλιο: